Slovenské aplikácie

Apocalypse Earth 2012

Publikované december 19, 2012Napísal Michal Chovaňákv kategórii iPhone hry, Slovenské aplikácie

Apocalypse Earth 2012 – zabráňte koncu sveta

Tematika konca sveta je s blížiacim sa dátumom 21. decembra 2012, čoraz populárnejšia a vyhľadávanejšia nie len v médiach, ale aj na App Store. Niektorí tvrdia, že na zem zostúpi maysky boh, iný že zem navštívia mimozemšťania alebo nás postihne sprcha asteroidov. Práve poslednej téme sa venuje nová hra vydavateľstva iAdverti, Apocalypse Earth 2012, ktorá bola vytvorená v spolupráci s vývojárom Martinom Jassom. Poďme sa pozrieť, čo nám ponúka. Hlavnou úlohou tejto apokaliptickej hry, je ochrana zeme pred dopadajúcimi asteroidy, pomocou dvoch energetických štítov, obklopujúcich našu matičku zem. Koncept hry je veľmiČitať ďalej
CityLife iphone aplikacia
Posledné dni, ktoré možno obohatiť kultúrou v tomto roku sú práve pred nami. Predpoklad na koniec sveta je relatívny a skôr nereálny, tak dúfam, že čitatelia iPhoneMánie, no predovšetkým obyvatelia, turisti, študenti a návštevníci využijú šikovnú aplikáciu Citylife.sk pre Bratislavu. Aplikácia je dostupná zdarma a podľa informácii vznikla, ako ďalšia iniciatíva občianskeho združenia Kulturka, prevádzkovateľa portálu citylife.sk. Vývojárom aplikácie je Karol Tarka z kreatívneho štúdia Instinctive, na Novom Zélande. Nezáleží či máte trvalý pobyt alebo či ste študent nášho hlavného mesta – Citylife.sk je aplikácia vytvorená špecificky pre Bratislavu a jej širšie okolie. Možnosť využiť, ju máČitať ďalej
natankuj.sk

Publikované november 12, 2012Napísal Michael Osrmanv kategórii Slovenské aplikácie, Slovenské aplikácie

Natankuj.sk – info pre vodičov na každom kroku

Dnes si predstavíme aplikáciu, ktorú ocenia zrejme všetci vodiči na Slovensku. Takmer každý sa mohol stretnúť v žvote s tým, že potrebuje nutne natankovať palivo, v tom horšom prípade mu nebodaj došiel benzín či nafta. S touto aplikáciou by nemalo byť problémom nájsť najbližšiu čerpaciu stanicu podľa toho, kde ste a taktiež sa môžete vyhnúť komplikáciam v prípade, že by ste mohli natrafiť na policajnú hliadku. Aplikácia pôsobí moderne a neútočí na vás hromada reklám. Po prvom spustení máte, ako prvú funkciu, zobrazenú najbližší výpis čerpacích staníc a dopravných obmedzení, kde je možné zobraziťČitať ďalej
aplikacie v slovencine a cestine

Publikované október 8, 2012Napísal Michael Osrmanv kategórii Slovenské aplikácie

Knihy v Slovenčine a Češtině

Začiatkom nového týždňa by sme radi začali recenziou, zaujímavej aplikácie pre iOS zariadenia, ktorú ocení množstvo ľudí, či už v pohodlí domova alebo na cestách a prakticky kdekoľvek ste. Ako samotný nadpis recenzovanej aplikácie napovedá, ide o elektronické knihy vo Vašom iOS zariadení bez toho, aby ste riešili otázku zdatnosti cudzích jazykov. „Knihy v Slovenčine a Češtině“ je aplikácia pomocou, ktorej nájdete najlepšie slovenské a české knižné tituly pre Váš iPhone, iPad alebo poprípade aj iPod Touch. Updatovaná verzia 1.1 vyšla 3. Októbra a pochádza z developerskej dielne iAdverti, ktorá saČitať ďalej
iamdoctor

Publikované september 15, 2012Napísal Michal Chovaňákv kategórii iPad aplikácie, Slovenské aplikácie

I am Doctor! – precvičte si trpezlivosť a šikovné prsty

Na slovenskej developerskej scéne sa objavil mladý iOS vývojár Peter Považan, ktorý vydal svoju prvú hru I am Doctor! , určenú pre tých najmenších z nás. Peter sa venuje okrem programovaniu pre platformu iOS, aj webdizajnu, v ktorom získal cenu GORT Website Award a dvojnásobné ocenenie spoločnosti Microsoft za naj-sexy web. Poďme si predstaviť hru a pozrieť sa, ako sa podarilo autorovi preniesť svoj talent do jablčných zariadení.  I am Doctor!  čerpá námet z populárnej hry Operations Game od Miltona Bradley-a a jej pôvod siaha až do 60-tých rokov. Peter pôvodný koncept zjednodušil aČitať ďalej
trashout1

Publikované september 1, 2012Napísal Michal Chovaňákv kategórii iPad aplikácie, iPhone aplikácie, Slovenské aplikácie

TrashOut – priložme ruku k dielu

Veľmi náročnú úlohu si zobral na starosť mladý environmentálny projekt TrashOut a ich mobilná aplikácia. Ich cieľom je lokalizovať všetky nelegálne skládky po celom svete a uviesť do pohybu patričné úrady, aby podnikli opatrenia pre ich odstránenie. TrashOut tím je momentálne tvorený šiestimi ľuďmi. Sú to všetci absolventi alebo študenti Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity. Študenti počas Erasmus programu vo Fínsku, boli nadšení z tamojšieho krásneho životného prostredia. Tak vznikol nápad pre vytvorenie mobilnej aplikácie, kde by užívateľ mohol jednoducho lokalizovať nelegálnu skládku. Žiadne behačky po úradoch, formuláre aČitať ďalej
tiliard

Publikované september 1, 2012Napísal Michal Chovaňákv kategórii iPhone aplikácie, Slovenské aplikácie

Tiliard – biliard v štýle logickej hry

Do redakcie sa nám dostala nová hra s názvom Tiliard, od mladých slovenských vývojárov vystupujúcich pod pseudonymom 2 Key Players. Cieľom tejto modernej obdoby stolového biliardu je vyčistiť hraciu plochu schovaním všetkých dlaždíc (namiesto gúľ) do šiestich otvorov na rohoch stola. Poďme sa bližšie pozrieť na pravidlá a hratelnosť Tiliardu. V článku nájdete aj krátky rozhovor s jedným z autorov, Patrikom Tóthom.  Po spustení vás aplikácia privíta príjemným dizajnom užívateľského prostredia s miernym nádychom starých konzolových hier. Hlavná ponuka nieje statická a je veľmi pekne spracovaná. Jednu výhradu by som malČitať ďalej
teevee

TeeVee – seriálový Guru

Ak by sme mali v súčastnosti počítať koľko je k dispozícií televíznych seriálov, hovorili by sme rádovo o desiatkách. Ich počet stále narastá a človek ľahko stratí prehľad o nových epizódach hlavne, ak ich sleduje naraz niekoľko. Hŕstka mladých vývojárov s názvom CrazyApps, vydali aplikáciu „TeeVee“, ktorá raz a nadobro rieši tento problém a poskytuje komfort pri sledovaní Vašich obľúbených TeeVee seriálov. Ak by sme mali zhrnúť použitie a funkciu aplikácie, tak TeeVee umožňuje získať informácie o vyhľadanom seriáli a jeho epizódach, ukazuje čas do vydania novej epizódy a upozorňuje naČitať ďalej
sector

Sector.sk

Najväčší a najčítanejší spravodajský server Sector.sk s denne aktualizovanými informáciami zo sveta hier, Vám prináša inovatívnu aplikáciu pre iPhone, iPod Touch a iPad! Hráči teraz môžu pristupovať k svojmu obľúbenému obsahu všade, kde sa dá.  Boli sme milo prekvapený z prostredia aplikácie, ktorá nesie moderný nádych a jednoduchosť ovládania je skvelá. Všetko je prehľadné a reaguje okamžite na interakciu užívateľa. Žiadne sekanie a mrznutie tu nenájdete. Kvalitné spracovanie potvrdzuje aj 5-hviezdičkové hodnotenie od užívateľov a v čase písania recenzie aj prvé miesto v AppStore. Aplikáciu vytvorila spoločnosť FrogFoot, ktorá má zaČitať ďalej
realvea

Publikované september 1, 2012Napísal Michal Chovaňákv kategórii iPhone aplikácie, Slovenské aplikácie, Slovenské aplikácie

RealVEA – realitné inzeráty vždy po ruke

Inzertný server RealVEA prichádza, pod rovnakým názvom, s novou iOS aplikáciou, určenou pre mobilné vyhľadávanie inzerátov a ponúk nehnuteľností. V prípade, že vlastníte jedno z mobilných zariadení spoločnosti Apple a hľadáte nové bývanie, či už na Slovensku alebo v zahraničí, podobná aplikácia vám tento proces pomôže urýchliť. My si povieme prečo a zároveň v krátkosti opíšeme všetky jej funkcie.  Niečo o projekte RealVEA: RealVEA je medzinárodný inzertný server, v ktorom sú zobrazované ponuky realitných firiem ale aj súkromných subjektov. Všetky inzeráty/ponuky sú automaticky prekladané do 6 jazykov, meny EU sú automatickyČitať ďalej
profesia

Profesia.sk – pracovné ponuky vo vrecku

Medzi horúce novinky z našej obľúbenej kategórie slovenkých aplikácií patrí Profesia.sk, ktorá prináša jednoduchý prístup k všetkým aktuálnym pracovným  pozíciam portálu Profesia, priamo z Vášho iOS zariadenia. Situácia v našej republike nie je potešujúca, hlavne čo sa týka nezamestnanosti a možno to budete práve Vy, kto si nájde vhodnú pracovnú pozíciu využitím tejto appky. O spoločnosti Spoločnosť Profesia, spol. s r. o. je popredným predstaviteľom a sprostredkovaťeľom on-line pracovných ponúk v Slovenskej republike. Počas 15 ročnej pôsobnosti sa stala spoľahlivým partnerom nielen pre firmy, ktoré hľadajú zamestnancov, ale aj pre ľudí, ktorí si hľadajúČitať ďalej
penazenka

Peňaženka – kontrolujte svoje financie

Nová aplikácia od Prima banky s názvom Peňaženka sa radí do segmentu finančných aplikácii a okrem príjemného a nerušivého dizajnu poskytuje výbornú správu svojich financií a sledovať, na čo míňate najviac. Pomocou Peňaženky si môžete kontrolovať a rozvrhnúť Váš mesačný rozpočet podľa kategórií, ako účty, domácnosť, stravovanie, oblečenie a ostatné výdavky, ktoré je možné priradiť podľa druhu a k nim pridať konkrétnu sumu. Budete mať prehľad o tom koľko a za čo konkrétne utrácate svoje peniaze a je možné, že práve pomocou tejto aplikácie si budete riadiť výdavky tak, abyČitať ďalej