MojiPhone

Facebook okrem toho, že začal testovať novú kameru vo svojej aplikácií, a pridal do nej aj príbehy, pokračuje v ďalších novinkách. Najnovšie sa rozhodol opäť o niečo presnejšie zacieliť svojich používateľov. Respektíve obsah, ktorý im ponúka.

Nová funkcia, ktorej identifikátorom je ikonka rakety, má zbierať najlepší obsah pre každého jedného užívateľa. Vďaka tomu nebude potrebné prechádzať desiatky správ, statusov, či videí. Facebook automaticky rozpozná a priradí vám to, čo čítate, prezeráte, a na čo klikáte.

Špecializovaný obsah Rocket (zdroj: redmondpie.com)
Špecializovaný obsah Rocket (zdroj: redmondpie.com)

Podobný systém fungovania má aj sociálna sieť Instagram, patriaca taktiež pod spoločnosť Facebook. Tá zobrazuje obsah svojim používateľom na základe toho, čo ich zaujíma. Nezobrazuje tak obsah podľa času jeho pridania.

Rovnako tak aj Facebook prednastavene nezobrazuje obsah podľa časového rámca, ale opäť podľa sugescií, ktoré Facebook má z vašich používateľských návykov. Uvidíme, či sa nestane toto zoraďovanie časom štandardom.

Zdroj: redmondpie.com

3. apríla 2017
Fotománia

+