MojiPhone

Medzi používateľmi iPhonov je veľmi veľa ľudí, ktorí používajú najnovšiu verziu operačného systému od Microsoftu: Windows 10. Pokiaľ tiež patríte medzi tých, ktorí upgradovali svoj systém na Windows 10 no nakoniec zistili, že vám nefunguje spojenie medzi iTunes a iPhonom, ste na správnom mieste.

Viacero ľudí totiž nahlásilo, že po aktualizovaní zo starších operačných systémov Windows na Windows 10 iPhone pomocou iTunes nevedia nájsť. Dôvodov, prečo vám počítač nerozpozná iPhone môže byť viacero, preto neexistuje jedno multifunkčné riešenie. Máme tu však 7 tipov, vďaka ktorým vám môže iPhone na Windows 10 opäť fungovať.

1. Odinštalovať a pre-inštalovat iTunes

Určite si v tomto momente vravíš, že to je tá najzákladnejšia vec, ktorá napadne snáď každého. Ale aj tento krok vám možno zaručí opätovnú funkčnosť spojenia.

Vymažte iTunes z počítača (odinštalujte) a stiahnite najnovšiu verziu a nainštalujte ju. Vždy keď vyjde novšia verzia iTunes, je najlepšie keď ju stiahnete a nainštalujete, keďže väčšina aktualizácií obsahuje veľa bug-fixov ktoré zaručujú správny chod aplikácie.

odinstalacia_itunes

2. Aktualizujte iTunes

Ak už máte iTunes nainštalovaný, skontrolujte, či používate jeho najnovšiu verziu, o ktorej som hovoril vyššie. Na oficiálnej stránke Apple môžete nájsť najnovšiu dostupnú verziu.

3. Reštartujte počítač a iPhone

Klasicky reštartujte váš počítač pomocou ikony windows a iPhone podržaním napájacieho tlačítka a posunutím ukazovateľa „vypnúť posunutím“.
win10_restart

4. Zapojte váš iPhone do iného USB portu na Vašom počítači

Problém môže niekedy byť v USB porte vo vašom počítači, čo zabraňuje v správnom prenose dát z iPhonu na počítač. Skúste preto vystriedať zvyšné USB porty a zistite, či sa problém opravil.

5. Použite iný USB kábel

USB lightning kábel ktorý používate na prepojenie iPhone s PC môže byť poškodený a tiež znemožňuje správnemu prepojeniu. Skúste použiť, ak máte k dispozícií, iný lightning kábel a odskúšajte spojenie znova.

6. Vyskakovacie okno „Dôverovať tomuto počítaču“

Keď pripojíte váš iPhone alebo iPad k počítaču a otvoríte iTunes, zobrazí sa vám na iZariadení okno, v ktorom sa vás Apple pýta, či chcete dôverovať počítaču ku ktorému ste sa pripojili. Uistite sa, že kliknete na „Dôverovať“ a iTunes tak mohol detegovať zariadenie.

doverovat_tomuto_pc

7. Nainštalujte všetky dostupné Windows aktualizácie

Otvorte nastavenia Windowsu stlačením kláves Win + I a následne choďte do kategórie Aktualizácia a Zabezpečenie. Skontrolujte, či je váš počítač aktualizovaný a všetky aktualizácie boli úspešne nainštalované.

aktualizacie_win10

 

Toto je len pár hlavných z mnoha možných opráv na túto problematiku. Ak žiadna metóda z uvedených vyššie nepomohla, je dosť možné, že niektorý software tretej-strany, alebo driver na vašom počítači je konfliktný s iTunes a Apple službami. Kritickým a posledným riešením je pre-inštalovanie celého systému Windows.

Zdroj: iphonehacks.com

27. marca 2017
Fotománia

+