MojiPhone
Ondrej Beracka 27. februára 2019

Po tom, ako Apple rozšíril svoje hardvérové portfólio aj o reproduktor, zaznievali hlasy, že je to zbytočný krok, veď stačilo sa dohodnúť s už zavedenou firmou alebo ju rovno kúpiť a využívať jej know-how a značku, ktorú už zákazníci poznajú. Prvé štatistiky predaja však ukazujú, že sa HomePodu darí, záujem rastie a to sa odzrkadlilo aj na predajnosti. Posledné tri mesiace minulého roku sa predalo 1,6 milióna kusov, čo predstavuje podiel 4,1% z celkového počtu predaných chytrých zariadení v segmente (ide však o nárast o 45% oproti poslednému kvartálu 2017). Ak sa pozrieme na konkurenciu, tak Google so svojim Home je na druhom mieste (11,5 milióna predaných kusov) a jasne vedie Amazon Echo (13,7 milióna predajov).

Google Home

27. februára 2019
Fotománia

+